Bestelproces

  1. Je hebt geen account nodig om een bestelling te plaatsen. Heb je wel een account? Log dan eerst in via de knop “Inloggen”.

  2. Plaats de producten die je wilt bestellen in je winkelwagen door op de oranje "In winkelwagen" knop te klikken. Alle artikelen die je in je winkelwagen kunt stoppen zijn op voorraad en direct leverbaar.

  3. Zodra je jouw bestelling wilt plaatsen, kun je rechtsboven naar je winkelwagen of op “Betalen” klikken.

Afrekenproces

  1. De eerste stap in het afrekenproces, is het invullen van een factuuradres. Als je jouw bestelling naar een ander adres wilt laten versturen dan het factuuradres, laat dan het vakje "Verzend naar dit adres" leeg en vul het ontvangst adres in. Let op: postbus adres is niet mogelijk.

  2. Bij de tweede stap controleer je jouw bestelling. Als je dit hebt gedaan ga je naar stap 3.

  3. Bij stap 3 kies je een betaalmethode. Meer informatie over de verschillende betaalmethodes vind je hieronder bij “Betaalmethodes”.

  4. Klik op "Nu kopen" als je wilt betalen. Na deze laatste stap word je doorgeleid naar de betaalpagina en kun je jouw bestelling afronden.

Betaalmethodes

Je kunt je bestelling betalen met één van de onderstaande betaalmethodes:

  • iDeal

  • PayPal

  • Creditcard (Visa, Maestro en Mastercard)

  • Afterpay (achteraf betalen). Om gebruik te kunnen maken van Klarna, dien je 18 jaar of ouder te zijn en moet het verzendadres en factuuradres gelijk zijn. Het maximum bestelbedrag is €250. Let op: postbus adres is niet mogelijk.

Bestelling annuleren

Aangezien het proces van orders doorzetten geautomatiseerd is, worden de bestellingen direct na het bestellen verwerkt. Het is daarom niet mogelijk om de bestelling te wijzigen of te annuleren. Controleer daarom voor het afrekenen goed je bestelling op juistheid.