Verzending

Van alle bestellingen wordt 98% op tijd bezorgd. Toch is er een kleine kans dat er iets mis kan gaan. Denk bijvoorbeeld aan een foutsortering of vertraging bij onze vervoerder, waardoor de bestelling een dag later bezorgd wordt.
Bestel dus voor de zekerheid op tijd!

Nederland
Als je op werkdagen voor 21:00 uur een bestelling plaatst, heb je de volgende dag je bestelling in huis. In het weekend gelden andere leverdata en -tijden.
Bekijk onderstaande tabel voor een duidelijk overzicht.

Besteld op

Voor 21:00

Na 21:00

Maandag

Geleverd op dinsdag

Geleverd op woensdag

Dinsdag

Geleverd op woensdag

Geleverd op donderdag

Woensdag

Geleverd op donderdag

Geleverd op vrijdag

Donderdag

Geleverd op vrijdag

Geleverd op zaterdag

Vrijdag

Geleverd op zaterdag

Geleverd op dinsdag

Zaterdag

Geleverd op dinsdag

Geleverd op dinsdag

Zondag

Geleverd op dinsdag

Geleverd op dinsdag

Let op: bovenstaande tabel heeft betrekking op werkdagen; feestdagen zijn uitgezonderd.

Belgie
Zendingen naar België duren ongeveer 2 tot 3 werkdagen.

Verzendkosten

Bij zendingen binnen Nederland met een bestelling van €29,- of hoger is de verzending gratis!
Voor overige zendingen geldt het volgende:

  • Nederland: €3,95
  • België: €6,95
  • Overige landen: €20,00

Vervoerder services

Bestellingen worden verstuurd door GLS en PostNL. De vervoerder hangt af van het type zending: brievenbuspakketten worden met PostNL verstuurd en overige pakketten met GLS. Op de dag dat je een bestelling plaatst, krijg je een e-mail met meer informatie over de bezorging. In deze e-mail staat of je bestelling met GLS of PostNL bezorgd wordt. Hieronder zie je welke services beide partijen bieden.

Services GLS

  • Je kunt je zending volgen via de Track & Trace van GLS. Je ontvangt op de dag van je bestelling een e-mail met een link en informatie over jouw zending.
  • Bij GLS kun je aangeven om jouw bestelling bij een PakketShop naar keuze af te laten leveren. Je kunt zelf bepalen wanneer je de zending ophaalt.
  • Bij GLS kun je een andere afleverdatum opgeven, eventueel bij je buren.
  • Je dient op de dag van de bestelling voor 23:59 uur eventuele aanpassingen (zoals hierboven aangegeven) door te geven aan GLS.

Begint het Track en Trace nummer met de cijfers 2013, dan wordt het pakket met GLS verstuurd. De zending kan gevolgd worden via: www.gls-info.nl/Info/Parcel.

De meest gestelde vragen over GLS leveringen zijn hier vinden: www.gls-info.nl/info/FAQ.

Ook kan GLS direct gebeld worden op 0900-1116660 (€ 1,- per gesprek, op werkdagen tussen 8:30 en 17:30 uur).

Services PostNL

  • Je kunt je zending volgen via de Track & Trace van PostNL. Je ontvangt op de dag van je bestelling een e-mail met een link en informatie over jouw zending. Aangezien het om een brievenbuspakket gaat, hoef je hier niet voor thuis te blijven.

Heeft het pakket een Track & Trace nummer dat niet met 2013 begint, dan wordt het pakket met PostNL verstuurd. Informatie over de zending kan online bekeken worden via: www.postnl.nl/klantenservice/#/Consument/Pakketten/Status%20&%20bezorging
PostNL kan worden gebeld op 0900 0990.