Verzending

Door een onverwachte technische storing bij onze distributeur kan het helaas zijn dat bestellingen een dag vertraging oplopen. Onze excuses voor het ongemak.

Als je op werkdagen voor 21:00 uur een bestelling plaatst, versturen wij je bestelling dezelfde dag nog. Uiteraard doen we er samen met onze pakketbezorgers alles aan om je bestelling de volgende dag bij je te bezorgen. In de praktijk blijkt dat 98% van de pakketjes de volgende werkdag wordt geleverd. Helaas kan het door onvoorziene omstandigheden zo zijn dat je bestelling toch vertraagd wordt geleverd. We raden je hierdoor aan om ruim op tijd te bestellen, zodat je zeker weet dat je alles tijdig in huis hebt. 

Bekijk onderstaande tabel voor een duidelijk overzicht. Voor zendingen naar België hebben wij andere leverdata (meer informatie onder de tabel).

Besteld op Voor 21:00 Na 21:00
Maandag Geleverd op dinsdag Geleverd op woensdag
Dinsdag Geleverd op woensdag Geleverd op donderdag
Woensdag Geleverd op donderdag Geleverd op vrijdag
Donderdag Geleverd op vrijdag Geleverd op zaterdag
Vrijdag Geleverd op zaterdag Geleverd op dinsdag
Zaterdag Geleverd op dinsdag Geleverd op dinsdag
Zondag Geleverd op dinsdag Geleverd op dinsdag

Let op: voor Nederlandse feestdagen gelden andere levertijden.
Let op: zaterdagleveringen zijn niet mogelijk op de Waddeneilanden.

België
Woon je in België of wil je een pakket naar België versturen? Geen probleem, maar houd rekening met een langere levertijd. Pakketten die naar België worden verstuurd, worden binnen ongeveer 2 tot 3 werkdagen bezorgd. Zaterdagleveringen zijn helaas niet mogelijk in België.

Verzendkosten

Bestellingen vanaf €49 verzenden we binnen Nederland gratis. 
Voor overige zendingen geldt het volgende:

  • Nederland: €3,95
  • België: €6,95

Vervoerder services

Feestwinkel.nl maakt gebruik van de vervoer services van GLS. Wanneer het pakket ons magazijn heeft verlaten, krijg je een e-mail met meer informatie over de bezorging. Hierin staat een Track & Trace code waarmee je het pakket kunt volgen. Hieronder lees je wat voor services onze vervoerder aanbied.

Services GLS

  • Je kunt je zending volgen via de Track & Trace van GLS. Je ontvangt op de dag van je bestelling een e-mail met een link en informatie over jouw zending. Via deze link kun je bovendien in een tijdsvenster zien wanneer verwacht wordt dat het pakket bij jou wordt afgeleverd.
  • Bij GLS kun je aangeven om jouw bestelling bij een PakketShop naar keuze af te laten leveren. Je kunt zelf bepalen wanneer je de zending ophaalt.
  • Bij GLS kun je een andere afleverdatum opgeven.
  • Je dient op de dag van de bestelling voor 23:59 uur eventuele aanpassingen (zoals hierboven aangegeven) door te geven aan GLS.

De meest gestelde vragen over GLS leveringen zijn hier vinden: gls-group.eu/NL/nl/faq-ontvangers.

Ook kan GLS direct gebeld worden op 0900-1116660 (€ 1,- per gesprek, op werkdagen tussen 8:30 en 17:30 uur).