Your company account is blocked and you cannot place orders. If you have questions, please contact your company administrator.

Verzending

Als je op werkdagen voor 22:00 uur een bestelling plaatst, ontvang je de bestelling de volgende in huis. In het weekend gelden andere leverdata en -tijden. 

Let op: op onderstaande feestdagen worden de bestellingen niet verwerkt. Houd dus rekening met minimaal één dag vertraging in aflevering:

- Maandag 21 mei: Tweede Pinksterdag

Bekijk onderstaande tabel voor een duidelijk overzicht. Voor zendingen naar België hebben wij andere leverdata (meer informatie onder de tabel).

Besteld op Voor 22:00 Na 22:00
Maandag Geleverd op dinsdag Geleverd op woensdag
Dinsdag Geleverd op woensdag Geleverd op donderdag
Woensdag Geleverd op donderdag Geleverd op vrijdag
Donderdag Geleverd op vrijdag Geleverd op zaterdag
Vrijdag Geleverd op zaterdag Geleverd op dinsdag
Zaterdag Geleverd op dinsdag Geleverd op dinsdag
Zondag Geleverd op dinsdag Geleverd op dinsdag

Let op: voor Nederlandse feestdagen gelden andere levertijden.
Let op: zaterdagleveringen zijn niet mogelijk op de Waddeneilanden.

België
Woon je in België of wil je een pakket naar België versturen? Geen probleem, maar houd rekening met een langere levertijd. Pakketten die naar België worden verstuurd, worden binnen ongeveer 2 tot 3 werkdagen bezorgd. Zaterdagleveringen zijn helaas niet mogelijk in België.

Uiteraard doen we er samen met onze pakketbezorgers alles aan om je bestelling op tijd bij je te bezorgen. Helaas hebben ook wij weleens last van onvoorziene omstandigheden, maar in 98% van de gevallen leveren wij keurig op tijd je pakketje af. Wel raden we je hierdoor aan om ruim op tijd te bestellen, zodat je zeker weet dat je alles op tijd in huis hebt.

Verzendkosten

Bestellingen vanaf €29 verzenden we binnen Nederland gratis. 
Voor overige zendingen geldt het volgende:

  • Nederland: €3,95
  • België: €6,95

Vervoerder services

Je pakket kan bezorgd worden door GLS en PostNL. De vervoerder hangt af van het type zending: brievenbuspakketten worden met PostNL verstuurd en overige pakketten met GLS. Zodra het pakket ons magazijn heeft verlaten, krijg je een e-mail met meer informatie over de bezorging. Hierin staat door welke vervoerder je pakket bezorgd wordt en een Track & Trace code waarmee je het pakket kunt volgen. Hieronder lees je wat voor services beide vervoerders aanbieden.

Services GLS

  • Je kunt je zending volgen via de Track & Trace van GLS. Je ontvangt op de dag van je bestelling een e-mail met een link en informatie over jouw zending. Via deze link kun je bovendien in een tijdsvenster zien wanneer verwacht wordt dat het pakket bij jou wordt afgeleverd.
  • Bij GLS kun je aangeven om jouw bestelling bij een PakketShop naar keuze af te laten leveren. Je kunt zelf bepalen wanneer je de zending ophaalt.
  • Bij GLS kun je een andere afleverdatum opgeven.
  • Je dient op de dag van de bestelling voor 23:59 uur eventuele aanpassingen (zoals hierboven aangegeven) door te geven aan GLS.

Begint het Track en Trace nummer met de cijfers 2013, dan wordt het pakket met GLS verstuurd. De zending kan gevolgd worden via: www.gls-info.nl/Info/Parcel.

De meest gestelde vragen over GLS leveringen zijn hier vinden: www.gls-info.nl/info/FAQ.

Ook kan GLS direct gebeld worden op 0900-1116660 (€ 1,- per gesprek, op werkdagen tussen 8:30 en 17:30 uur).

Services PostNL

  • Je kunt je zending volgen via de Track & Trace van PostNL. Je ontvangt op de dag van je bestelling een e-mail met een link en informatie over jouw zending. Aangezien het om een brievenbuspakket gaat, hoef je hier niet voor thuis te blijven.

Heeft het pakket een Track & Trace nummer dat niet met 2013 begint, dan wordt het pakket met PostNL verstuurd. Informatie over de zending kan online bekeken worden via: de PostNL website.
PostNL kan ook worden gebeld op 0900 0990.